Renoveringen startar nu!

Hej!

Det har länge pratats här hemma om att vi ska ha dusch i badrummen istället för badkar och tvättmaskiner men det trodde jag bara var snack. Men det var det ju till en viss del i början men nu ska vi äntligen få duschar! Vi kommer även göra om i mitt rum! Skitglad! Vi kommer typ (70% säker)  köpa en garderob till mig från IKEA!




Här är den garderob som vi troligtvis ska köpa till mig!
Garderoben ser mycket bättre ut i verkligheten, och det är dessutom en spegel på den ena skjutdörren, men jag antar att det finns olika kombinationer av dörrarna!
Jag är jätteglad att vi ska göra om i mitt rum och "renovera" i badrummet!

1. Nu behöver jag inte stressa på mornarna lika mycket som jag gjorde förut, nu kommer det att finnas 2 dushar!

2. Mitt rum kommer att se mycket fräshare och mindre stökigt ut!

Oj jag glömde! Jag kommer att slänga min byrålåda så då får jag ganska mycket plats i mitt rum också! Och så glömde jag att vi även kanske kommer bygga en "inbyggd"  garderob i den lilla hallen ( vi har två utedörrar, så då har vi också 2 hallar :))

Det kommer att krävas mycket jobb och tid så det kommer nog ta lång tid innan jag kan visa bilder å allt när det är klart! Det är inte lite som ska göras heller....
Nu ska jag titta på tv innan jag och mamma går till Kista centrum!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0