Tandläkare... 7.30

Hej Hej!

Som dem flesta säkert vet(t.ex Cissi och Olivia som åker t-bana med mig) är jag inte en morgon människa av mig. Vilket besvärar mig mkt, ska näligen till tandläkaren imorgon.... 7.30... Och det är väl en okej tid men jag måste vakna 6.30! Bara för det ska jag gå och lägga mig ganska snart! Det finns ju inte någonting på tv, iförsig, men... Nog med det.
Idag har jag varit med om en massa underliga saker, tar det lite snabbt.
Efter gympan (hade utegympa) var vi på väg mot centrum då Cissi såg en lila bil som var omkull. Några idoter hade vänt på hela bilen så att den stod på sidan. Jag har tyvärr inga bilder för att min mobil var inte med mig och dessutom dog den! Sen hemma hos Cissi såg vi.. Nej vill helst inte nämna det. Vet några som är väldigt känsliga.
Just nu kommer svenska Holywood fruar! Den ena frugan gjorde en ansiktbehandling för 3500 dollar! eller var det 350dollar ? tror det var 350, men behandligen var: Massera in 24 karat guld i ansiktet för att det skulle se bättre ut! OMG! skulle hjälpa henne att få en finare solbränna!  Överdrivet, men skit it!
Ska sova nu!

Natti Natt my Sunroses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0