Shoppas loss!

Idag är det fredag! WIHOO! Nu ska jag bara vänta till min nagellack har torkat sen ska jag gå och byta om och lägga mig i min säng och kolla på tv. Nu kommer Men in Black 2. Har typ den hemma men jag har typ int e sett hela. Någon som vet om den är bra?
På måndag o tisdag är det studiedag!! Då ska jag och Cissi gå på spa! Cissi fick typ nån uppleveslse häfte i present där man kunde välja spa! Och hon bjöd mig! Tack! Måste hitta på nåt till henne!
SEn måste jag shoppa!
Jag måste köpa:

2-3 linnen lila, röd blå, svart, vit eller grå! Vet inte vad jag ska köpa!

Någon sorts av varm cardigan till hösten nu, stickad

Kanske tight

Nylon strumpbyxor olika färger

tjocka strumpbyxor till vintern

Och sen ett önskemål jag har är att köpa ett par Converse till nästa år, typ lila eller röd färg
men det kommer ta lång tid att samla så mycket pengar, får inte månads-vecko peng :( men jag och Cissi ska sälja lite stuff men nu måste jag iaf avslut!

Bye my sunroses!

Kommentarer
Postat av: Emmis

hej. fin blogg. kom till mi och kolla!

2009-09-26 @ 18:16:46
URL: http://byemmis.blogg.se/
Postat av: Queen

kul! älskar fredagar :D

2009-09-26 @ 23:55:54
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0