Fixa mina naglar!

Hellou! Sitter typ  och gör ingenting... tråkigt men men...
igår satt jag typ och letade bland mina lådor och gissa vad jag hittar.
Jag hittade en massa vita lösnaglar som jag kan styla någon dag med en massa pärlor och pynt , och nagellack såklart! Hittade tre påsar med Viva La Diva stenar och sen en massa bindis, Hahah! Nu undrar ni vad det är men ni vet såna som indier brukar ha på pannan såna hittade jag! Och jag ska typ ta bort pärlor och stenar någon dag och styla min naglar. Men eftersom dem är så lång(mina riktiga, naturliga) och dem tar lång tid att växa ut igen så ska jag fixa dem när jag har korta. Kanske Till Diwali! (en indisk högtid, som nyår)
Nu ska ni få se hur bindis ser ut!

/Sharmila ♥






En aning överdriven kan man ju lungt säga!




Ungefär så här ser mina ut och då kan jag plocka bort pälorna!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

det är ju snyggt om man kanske bara har det på pekfingrarna?

2009-09-27 @ 12:40:53
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Li

Snygga, lägg upp bild på naglarna sen :D

2009-09-28 @ 14:00:07
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0