Blev inte så mkt...

Hejsan!
nu blir det ett kort inlägg om det lilla äventyret i Kista Galleria!

Handlade 3 linnen på H&M, lila blå och aprikos! Nice ;)

Det var det jag handlade... Det blev inte så mkt, men jag betämde mig att vänta med stumpbyxorna och cardiganen och så hittade jag inte tröjan jag gärna ville ha!
Men dagens lilla äventyr slutade med en glass på donken. Gött!
Nu ska jag gå och lägga mig, eller iaf kryppa ner i min säng och titta på tv!

/Sharmila ♥



Här kommer hela gänget och jag, nästan hela! xD



Denna ville jag ha, men så fans den inte... men då får jag väl beställa den på nätet!


Kommentarer
Postat av: mammagladh

Vad mysigt med studier i det grön!



Hoppas du får en trevlig tisdag?

2009-09-29 @ 11:37:13
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0