Ny design! Tusen gånger starkare

Hej!

Idag  har jag jort klart headern! Hoppas den nya blev snygg! Jag tycker iaf att den var mkt bättre än den andra! Men den är inte proffsig och så! Jag hra typ lärt mig lite mer nu på photoshop. Fast det som jag kan nu har ni säkert lät er för länge sen!

Idag i skolan fick vi vår nya läsläxa. Vi ska läsa " Tusen gånger starkare". Den kommer ut på bio typ nästa år. Jag har typ läst 3 kap, och än så länge är den tråkig! Samma gamla ramsa i hela 3 kap.



Är det någon av er som har läst den?

Har någon av er tänkt ut vad ni ska köpa för julklappar! Hahah det har jag! Men jag har så många personer att ge till så jag mst börja fundera ju!

Lots of Love/ Sharmila <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0