Mysigt!

Hej!

Det rubriken säger kommer alldeles strax!
Jag ska bara berätta vad ag har gjort idag.
Jo, idag har jag varit i skolan ^^ Kanske inte så intressant. Men sen gick jag till Cissi och gjorde en massa läxor. Jag har fortfarande kvar lite läxor, och dem ska jag göra strax.

Just nu håller sitter jag uppe i min loftsäng med datorn! Jag orkade inte sitta där nere så jag tog mammas dator och satte mig här uppe. 
 

Mysigt! Haha. nu fattar ni vrf rubriken heter som den heter.

Nu när jag har mammas dator kan jag ju göra min design!! Iaf börja på den!


Föresten, jag har en fråga! E jag efterbeliven om jag inte har sett Twighlight? Hehe^^ Jag vill så gärna se den! <3

Lots of Love/ Sharmila <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte sätt den heller ;)

2009-11-09 @ 20:19:43
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: sanna

såg den för typ 2 veckor sen inte lika bra som boken duh!!

2009-11-11 @ 15:40:03
URL: http://noiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0