Har saknat er! <3

Hej hej! Jag är så ledsen att jag nt har skrivit något på skitlänge! Jga har ju varit bortrest och inte haft möjligheten av att skriva så mkt! Hoppas inte typ att ni har slutat att läsa min blogg bara för det! Det vore ju synd :/... Men jag har en överasking.. jag har inte tagit så många bilder från min sommar(som snart är slut) men några har jag och ni ska få se dem! 

Njut av det lilla som är kvar av sommarn....



Mickan och Cissi! Var i Kista och kolla på film hos Cissi




Strandhem Kollo! 



Danae och Rashida

  Jag när jag står i vattnet


  Lodifa Olivia o mirianm'

                   Miranda                                                                  Madde




see yaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

magda faktiskt

2009-08-28 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0