GRATISBIO!

Hej!

Jag blev medlem för ungefär 2 veckor sedan på www.gratisbio.se !
Snart har jag fått mina 200p genom att vara aktiv, och då kan jag betälla ett presentkort på 50:- i nästan vilka butiker som helst!

Det som är bra med Gratisbio är att man kan få poäng genom att göra dem vardagliga sakerna på internet! 
T.ex, om du är inne på Facebook så finns det applikation och grupper som kan ge dig poäng, om du vill handla en present, ett presentkort eller något sådant kan du få p för att du gjort det!

När man blir medlem så får man 50p som välkomstbonus, men om du blir medlem via mig får du yttligare 25p, alltså 75p som välkomstpoäng! 

För att kunna bli medlem via mig måste du trycka på länken nedanför! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0