Tre inlägg på en dag!

Kom precis hem från att ha vart ute. Innan det var ju vi på bio!
The ugly truth var asårolig! Det var skitroligt. Vi garva ihjäl oss! Men det var några idioter som kanske gick i trean(killar! Det är ju typ en tjejfilm!) och dem kasta popcorn på mickan och Elin! Sen sparka dem på stolarna och va fett kaxiga! På slutet av filmen(ty nästan slut) gick dem och tände ljuset och sprang ut! När filmen var slut följde vi efter dem och skällde ut dem! Haha, idioter!
Efter det gick vi ut och, och vi träffade olivia!
Nu har jag smått huvudvärk! Men det positiva är att jag har skrivit 3 inlägg på en dag! har typ aldrig gjort det xD men några fler inlägg tror jag inte jag skriver idag(tror inte jag är så desperat) så mmm......
Jga är skit trött! jag har ätit skit mycket godis idag xD! har fortfarande kvar. men jag kommer spy om jag äter mer! Nu måste jag faktiskt ta tag i det där med läxorna! annars blir det inte så bra... :/

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0