Feber! Datordamp!

Hej!

Ushh... det började igår kväll efter att ha varit och sett Fame som jag kände mig dålig och började frysa! Jag hade 2 koftor på mig och ändå frös jag som fan! Senare när jag skulle blogga lite och kolla lite andra saker på nätet funkar inte min mus! Den typ helt paj!
Jag kollade på The Guru och kände mig skitdålig! Jag orkade inte se slutet så jag stängde av tv:n. En timme efter då klockan var halv 12 kände jag mig jättesnurrig och hadr ont i magen. Jag gick uppp och tog en alvedon. Sen gick jag och la mig! Jag typ kallsvettades eller nåt!
Jag somnade och efter en timme igen vaknade jag av att jag kände mig yr och jag kunde knappt sova. Jag låg i min säng och stönade!

Nu på morgonen hittade jag en mus i förrådet som var ny! Men när jag sätter på datorn funkar den! Hallå den dog ju igår! Och den nya musen var så fin!
Senare idag ska vi till min storebrors grav... Han dog när han föddes och skulle vara 14 idag om han levde :( Men nu ska jag fixa iordnin lite varm chocklad eller nåt!






Love/ Sharmila ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

the guru är riktigt rolig men har gått för många gånger nu tycker jag

2009-10-11 @ 13:36:58
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: JUNO

den är så bra;D

2009-10-11 @ 14:56:26
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såg den, riktigt bra x)

2009-10-13 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0