Fest, trött och lite till

Hej!

Nu ska jag egentligen ska jag fortsätta att städa mitt rum men jag har ingen ork! Igår när jag var på maskerad dansade vi jättelänge, och nu är jag trött och har ont i benen! Men jag ska inte klaga för mycket för jag hade faktiskt ont innan jag gick på festen också, och trött är jag för att jag somnade vid 12 och vaknade tidigt.
Igår hade vi iaf jätteroligt!
Jag var en buggdansare! Kanske man inte skulle säga om jag gick på stan med dem maskerad kläderna (dem såg ganska vanliga ut), men jag gjorde iaf mitt bästa för att se ut som en buggdansare ;) Här kommer iaf några bilder från igår.




Här är Madonna och Superman med Afro!
Cissi c och Annika



Här är Michael Jackson (Viola) och 80-tals bruden (Cissi B)

Förlåt för att det inte blev någon bild på mig, men jag tog aldrig kort på mig själv och
dem flesta bilderna som jag tog blev suddiga så jag lägger inte upp dem, men jag kan berätta vilka främlingar som jag träffade på festen!
Jag träffade Catwomen, Discogubben,  en emo, 2 Hip Hopare och en Teddybjörn! intressanta typer ;)

Börjar redan längta efter nästa fest! Innan dess hör jag iaf av mig ^^

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0