Pluggeliplugg!

Hej!

Idag fick vi tillbaka våra matteprov! Det hade gått ganska bra!
Men nu när jag är hemam mst jag göra läxor. Jag har en massa plugg! Ushh...
Efter att jag har gjort läxan ska jag fixa designen. Igår hade mammas dator dåligt batteri. men nu ska jag fixa det! I hope so, iaf! Jag mst även fixa några småsaker på designen, så om det är lite knasigt eller så är det bara för att jag misseisten håller på med något som jag inte är bra på! Heheh^^Men jag lovar att fixa det så fort som möjligt!


Jag  var tvungen att lägga up den här bilden! För ushh vad kallt det var idag! Jag höll på att frysa ihjäl!

Lots of Love// Sharmila ♥

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: okej, :)

jo, det är bara bra med mig! =]

2009-11-10 @ 18:17:04
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: E

Sv ; Jag ar en lätt hjärnskaning :(/

2009-11-11 @ 10:29:00
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0