9,99,999,9999,99999......

Hejsan! Ni undrar säkert vrf rubriken heter som den heter! ^^

Okej det här är ett test!





                                                                            9
                                                                        
                                                                         9     9

                                                                      9     9    9
                                                          
                                                                  9     9     9     9

                                                               9     9     9     9     9
                                                          
                                                            9     9     9     9     9     9


Okej! Nu ska du läsa nio, nittinio, niohundranittinio osv..

Du ska säga niorna fort! Och du ska säga allt helt rätt Om du misslyckas första gången försök igen! Om du inte klarar då så försöker du igen, igen och igen tills du klarar det!
Och om du ger upp och skiter i det kommer det inte funka!

Jag tror ni alla vet, men då två sista talen är

9 9 9 9 9= 99 tusen 9 hundra 99

9 9 9 9 9 9= 9 hundra 99 tusen 9 hundra 99

Kämpa! När du har klarat det ska du nu välja en färg! sen ett verktyg!

Den färg och det varktyg du valt skriver du ner i en kommentar! Imorn kommer jag berätta vilken färg och vilket verktyg som 99 % av folket säger! Och det funkar bättre ju mer du säger 9 orna!


Undra hur många av er som tänker som 99% av folket! Haha, jag vet inte sj om jag skulle säga ....... För Olivia gjorde först testet på cissi, och ´då fick jag reda på det!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på GREYS ANATOMY!

Lots of Love// Sharmila ♥


Kommentarer
Postat av: mizthanguyen/v.

Hejsan! tänkte bara meddela att jag börjat blogga igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll!

2009-11-11 @ 22:20:13
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: secretstyle

Hej! Jag har startat en ny blogg som kommer handla om kändisar, mode och en hel del tips. vill egentligen inte göra reklam men det vore kul med lite nya besökare & feedback! take care:)

2009-11-12 @ 01:05:54
URL: http://secretstyle.blogg.se/
Postat av: nicole

blå hammare:)

2009-11-16 @ 18:46:04
Postat av: elvira

orange såg :D

2009-11-17 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0