Kollo imorn!

Imorgon åker jag på Strandhem Kollo! Det ska bli skitruligt! :D.... men jag kommer inte få ha med mobilen och jag kommer inte kunna blogg på 10 dagar! -.-' Kommer sakna eer allihopa speciellt Mina sötosar Cissi och Mickis! Vet inte vad jag skulle göra om jag var utan er! Kommer ta massor av bilder! Lovar!
på nu har jag inte  mycket för mig. Sitter och bloggar och kollar på Tv, Hells kitchen! Omg Gordon Ramsay är ju typ sjuk i huvut! Hur kan man krika så mycket! Okej, visst han får pengar men vadå även fast jag skull få miljoner av att skrika så mycket skulle jag inte klara det! Jga skulle få huvudvärk och jag bli deprimerad! Han verkar vara skitsnäll vanligtviss när han inte är i köket! Men om  jag skulle skrika så mycket och hålla på skulle jag bli skitirriterad utanför oxå! Vad skulle ni göra? fattar inte hur man kan vara så! Det mst vara ett mirakel att kunna klara av så mycket!
Men haha, här står jag och snackar om honom tänk på dem som lagar maten, som han skriker åt xD!
Nu måste jag fixa till imorn!
Seee yaaa....


Kommentarer
Postat av: cisss

nawww tack sötis , här sitter jag med benji , han hälsar hehe , vad skulle jag vara utan DIG???

2009-06-26 @ 19:10:23
Postat av: cisss

nawww tack sötis , här sitter jag med benji , han hälsar hehe , vad skulle jag vara utan DIG???

2009-06-26 @ 19:10:57
Postat av: R I T A ♥

Kul att åka på kollo, du får ha det så himla bra! Och tack så mycket för din söta kommentar, kul att du gillar bilden, och i ALLA färgerna :) Roligt att du gillar toppen, den är från H&M =)

Kram på dig söta du! ♥

2009-06-29 @ 16:55:49
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: ezzas

Ha`re bra på kollot ;)!

2009-08-10 @ 16:57:32
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0