En dag ganska länge i köket

Idag har jag varit mkt i köket!( med min bror)
Först fixa vi lunch(haha intressant va), sen baka vi regnbågskaka! Någon sorts sockerkaka...
Sen Gjorde vi drakägg något som brorsan ville.
Efter den goda kakan och lite fika gick vi ut med Mattias.
Nu kommer lite bilder från dagen.



Lite grön smet ingår i rengbågens färger..



Haha all den oranga färgen täckte inte den gröna xD



Sen lite brun och rosa färg..

Men sen gjorde vi drakägg ju.. Visar resultatet om en vecka då l åter det inte då töntigt.. haha nej skojar bara men min brorsa ville så gära göra det.


Resultatet! snyggt? frostningen ser grå ut.... Men man kan ju ta florsocker på!

Nu måste jag fick min header och så..

Kramar från Sharmila!

Kommentarer
Postat av: viola

sv: hello !

jo jo, jag kommer på torsdag, jag e bara rinnig i näsan å så haha. Jag fick reserv... :( kom du in ?

2009-08-18 @ 12:35:24
URL: http://realhapiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0