NY DESIGN?

Hej hej!
Jag vaknade för ungefär en timme sen och har inte gjort skärskillt mycket under den tiden.
Om mindre om 2 veckor åker vi tillbaka till Sockholm :D Sen är det ty bara 3 veckor kvar tills jag börjar skolan :O eller? Det är typ ännu mindre tid! Jag börjar skolan skittidigt! Jag Börjar den 18 augusti! :O Där är jättetidigt! Plus att vi slutade skolan jättesent!
När börjar ni skolan?



Denhär bilden är tagen förra året när jag var här i västevik! :)


Iaf, så när vi är hemma i Stockholm ska jag verkligen göra en ny design! Det som har hindrat mig i typ 1 år nu  är att:

1. Jag måste låna mammas dator för att komma åt Photo Shop!

2. Jag har inga fina NYA bilder!

3. Det tar lång tid för mig att fixa en design eftersom jag är lite retard när det gäller Photo Shop! :/

Aja! Om jag tar tag i det så kanske jag lär mig ;)

Hahaha! Nu ska jag hoppa in i duschen!
Hej då!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-18 @ 19:58:12
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0