Top Model!

Sitter och kollar på den nya säsongen av Top Model! Rolit! Älskar det programet! Gillar säsongen då Naima vann, fats jag gilla Kahlen mkt bättre. Kolla hur stor hon har blivit idag! Model för MAX factor!
Igår var jag på en indisk fest! Roligt! Tyvärr blir det inga bilder eftersom kameran redan dog i fredags. På tal om fredags! Cissi Fyller ju År idag så ett STORT GRATTIS till henne. Mne i frdags hade hon fest! Roligt! Hon hade satt upp partytältet på verandan och så hade hon presening under. sen hade vi lag solstolsdynnor där. Jag kom lite tidigare och hjälpte henne. Vi hade assmysigt!
Senare på kvällen: med mig kom MIckan. Hon sov över! Vi kollade på typ, knappt halva filmen Raise you´re voice! Hade inget annat! Just då...
Idag har jag inte gjort så ycket men nu måste jag iväg för att hjälpa mamma innan Top Model börjar...



            
                    Kahlen Rondot




Vacker....

Kommentarer
Postat av: Anna

hon är så galet söt :)

2009-09-26 @ 16:40:37
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

åååh kommer ihåg henne! skitsöt var hon! så söt personlighet och allt :)

2009-09-27 @ 00:04:48
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0