Shueee....

Hje hej! vet att jag inte har skrvit på typ en vecka.. och jag kan inte komma på någon anledning bara att jag har varit lat. Nog med det idga var jag i skolan, det va ju ganska kul. Iår var jag, cssi, elin,mickan och steffi vid Lötshön och matade gäsen. haha dem jaga oss fett mkt! Jag och Elin var tvunga att klättra upp i ett träd. det var fett ruligt! Cissi hade köpt fralla och så hade vi lite knäckemackor som vi inte ville äta upp som vi matade gäsen, svanarna, ankorna och duvorna med. Nåja slut snackat om gäs och ankor.
Jag kommer börja med header och så. och eftersom jag är nybörjare kommer det nog ta flera timmar, och jag kan ju inte sitta uppe till 12.
Ikväll kommer scary movie 4. Haha skit konstig film xD. Jag såg halva 3 föra veckan. funderar att titta på 4 men den börjara ju 10 och jag har varit skit trött dem senaste dagarna.
Om det är så att det är nåt konstigt med bloggen är det för att jag fixar designen, men det kommer jag fixaa.... får vi hoppas. Nu ska jag lägga in några bilder sen ska jag göra engelska läxan!

Seee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0