Here it comes!

Hejsan allihopa!
Anna Ankas replik när hon spelade en av bikinitjejerna i Dumb and Dumber 1994! Hade bara lust att berätta det:D
Men nog med och här kommer Lite bilder från gårdagen...




Här kommer några va sakerna som jag använder. Allt är inte mitt eget, så undra vrf vissa av nagellacken är kladdiga. ^^ Småsyskon... Och dessutom är inte det allt!



Här kommer en bild! det på pekfingret hade jag inte hunnit att ta bort! Men det blev okej.. tycker jag



 
Och så tummen, och återigen hade jag inte hunnit med mitt genomskinliga nagellack! ^^
Nästa gång måste jag lära mig att slutföra allt och sen ta bider!



Och här kommer kläderna som jag köpte!



Bilden är inte så tydlig eftersom klockan var 11.30

Och här kommer den aprikosa och den lila!






Okej, hoppas ni blev nöjda

Love/Sharmila  ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-29 @ 15:32:19
Postat av: Milly - It's all about me

Jag kommer att gå om både Kissie, Dessie och Paow på alla listor.



Because i'm the one and only!

2009-09-29 @ 16:40:55
URL: http://memilly.se
Postat av: Sara

coola naglar! :)

2009-09-29 @ 17:51:02
URL: http://fashionnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-29 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0