Fame!

Hej!

Idag var jag och kollade på Fame med min mamma, syrran, och mammas kompis. Träffade Susan(klasskamrat) där. Hon hade oxå vart och kollat på den filmen. Jag frågade Cissi om ville följa med men hon sa att det var fint väder... Okej.. Men nu ska jag typ ringa bioklubbens kundtjänst och sätta in lite poäng. Vi blev medlemar efter att vi kollat på filmen^^ Hehhe..
Filmen va typ inte så märkvärdig, tyckte syrran och mamma, men jag själv tyckte den var ganska bra! Fast det kändes som om det bara var en kopia av den gamla filmen. Men annars var den ganska bra!  Och det var roligt att se på den eftersom jag själv går på en sån skola... Fast vi har inte lika stränga lärare, inte utslitna lokaler och dessutom är vi inte lika duktiga som man måste va för att komma in i den skolan! Men nu måste jag gå fixa annat!



Sevärd film! ;)


Love/ Sharmila ♥


Kommentarer
Postat av: Leia

Var den bra?

2009-10-10 @ 19:47:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jonna

hej, söt liten blogg du har! :) Allt bra med dig?

2009-10-10 @ 19:57:24
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fin blogg :)

Jag hoppas den var bra iaf, för jag har nämligen tänkt mig att se den:D

2009-10-11 @ 12:50:02
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: cissiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ja, det är höst och det kommer säkert inte fler dagar som e så fina df... ok...

2009-10-12 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0