Dålig uppdatering :(

Hellou! E på väg att bli typ sjuk. jag har haft lite ont i öronen... Men jag har varit skit trött hela veckan. Idag ska jag lägga mig tidigt.
Nu kollar jag typ på Sining Bee Celeb..Tråkit men iaf, hon Hanna Hedlund hon påminer mig om min förra danslärare. Hon jobbar fortfarande på skolan men hon e inte min lärare :( Petra heter hon, och på tal om Petra så är hon gravid! Jag och Cissi har typ undrat i flera veckor om hon var gravid, men vi fråga inte såklart! Men en gång fråga mickan om hon inte ville ha barn! Vi fick nåt konstigt svar. men aja.... Iförigår fråga nån unge i fyran om hon var gravid. och det var så det kom ut. Aja... Jag är glad för hennes skull!
Men ajj! Jag har växtverk! Uchh! Men jag blir ju längre! det är bra ^^
Men nu ska kolla om det finns nåt vettigt att titta på, på tv:n

Love/Sharmila ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du klarar dig!

2009-10-08 @ 21:08:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Desperate Housewives har kommit ut med många press- och reklambilder under dessa 4 år serien har sänts. Och blir bara snyggare och snyggare för varje år!

Titta in på min blogg för att se alla dessa bilder, kanske du hittar en favorit? =D



http://perspektiw.blogg.se/2009/october/snygga-desperate-housewives-bilder.html



/Tobias – Mitt liv igenom en kameralins

2009-10-09 @ 11:35:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0