The uninvited!

Hej!

Just nu tittar jag typ på en film om Kina nåt sånt. Den har precis börjat och jag har inget annat att titta på!

Idag var jag och handlade presentkort på dressman! Till pappa. Jag är typ pank! Jag är skyldig mamma en massa pengar för skorna! Så jag måste samla till den 25 november!!! Omg! Kista Galleria har typ byggt ut och allt! Och 50 nya butiker kommer att finnas! I´m so HAPPY! Mina kompisar handlar på Monki och dem har jättesöta kläder! Och gissa, monki kommer till kista, även adidas och många fler! ^^


Men idag när jag var i ONOFF såg jag att man kunde köpa filmen The Uninvited! När ja var på tjejmiddag, kollade vi på den! Den var så bra! Och läskig! Jag rekomenderar den till alani som kan se läskiga filmer!





Läskig.... Men det var inte så farligt eftersom vi ar så många persosner!

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi tack:D de är bara bra här med, vad gör du?

2009-11-07 @ 21:57:02
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: JojjoDesign

Jo min dag har vart lugn och.. lugn ;P

2009-11-07 @ 22:51:53
URL: http://jojjodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0