Härlig lunch och smarriga Cupakes!

Hejsan alllihopa!
Idag har jag inte gjort så mkt, jag har gjort cupcakes och städat och lite sånt.
Rätt vanlig måndag om man säger så! Idag kommer Cissi hem från Cypern! Så måste göra något som välkomstpresent! Vet inte om jag ska baka eller något men jag ska ringa henne idag! Jga vet inte exakt när hon kommer men jag försöker ringa lite senare ikväll!

Till lunch blev det Tortellini med örtsås  och lite dill som jag har planterat själv! ! Mmmm... Första gången jag smakar på tortellini!

 

...Sen gjorde jag smarriga Cupcakes( eller jag hoppas så, har ju inte smakat på de:P)

Mmm...


mm

Hahha! Dem ser skit keffa ut!
Jag hade inte marsipan så jag gjorde några mandelmassa gubbar men f*n vad svårt det va!
Haha! ni vet ju att jag ahr gjort bättre saker, som mammas födelsedagstårta!

Mmmmm.......... Den var god! Hahah rosen har ju t.ex. gjort av marsipan! :D

Nu ska jag fixa lite i köket så att vi kan fika sen! Kommentera gärna om vad jag ska göra till Cissi!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Guuuuuud vad gott det ser ut!!!! mmmmmmmmm....

Hugs and kisses from Katarina (din kollokompis)

2009-06-15 @ 19:45:01
URL: http://katarinasandbergs.blogg.se/
Postat av: E L V I S

Mmmmm... Vad gott! :D

2009-06-23 @ 17:44:59
Postat av: viola

hellu :) kan inte du lägga ut receptet på cupcakes på bloggen ? :)<3

2009-07-03 @ 18:36:08
URL: http://violaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0