Höhö!

Hej!

Ushh! Idag känner jag mig lite snuvig!
Jag orkar bara inte bli förskyld en gång till! Inte nu när det är Party Time på g! haha! 3 fester, alla under dem 2 senaste veckorna! Hahah! snart har jag inte pengar kvar! Med alla julklappar och presenter! Och Jag måste ha någon mössa oxå! Jag kommer typ frysa ihjäl annars!  

Den är från H&M och kostar 79.50:-

Funderar att dra in till Gamla Stan någon dag och gå på Julmarknad!  Det är så mysigt! Men där skolle jag nog bara å runt med en kompis och titta omkring! För pengar har jag ju knappt! ^^

Nej! Nu ska jag hitta på något annat! Jag måste gör en liten sak!

Och en sak mst jag berätta! Om ni undrar vrf det är dåligt uppdaterat med bilder, säger jag bara.... MIN KAMERA FUNKAR INTE!

Haha! Det här inlägget handlar ju typ bara om att jag inte har några pengar! ^^

Lots of Love// Sharmila ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0